loading...

ایرانی نیوز

بازدید : 92
دوشنبه 14 مهر 1399 زمان : 9:13

چگونه می توان برای مشکلات جنسی روان درمانی کرد

بسیاری از مردم در یک زمان یا دیگری دچار مشکلات جنسی می شوند. ممکن است احساس از دست دادن رابطه جنسی یا صمیمیت ، خودآگاهی ، دشواری در دستیابی یا حفظ تحریک و یا حتی ناتوانی در رابطه جنسی داشته باشیم. هرچند ممکن است روان درمانی کمک کند. هر مشکلی که باشد ، درمورد گزینه های خود با پزشک صحبت کنید - درمان فردی ، رابطه جنسی با شریک زندگی یا احتمالاً حل مشکل از راه های دیگر.


مراجعه کنید. برای جستجوی روان درمانی برای مسائل جنسی ، با پزشک عادی خود شروع کنید و به یک درمانگر مراجعه کنید. شما پزشك ممكن است از قبل در جريان نزديك يا پزشكان خاصي را براي توصيه بدانيد. در غیر این صورت ، او هنوز هم می تواند به شما در یافتن یک درمانگر مناسب کمک کند. [1]
اعضای نزدیک خانواده نیز ممکن است ایده هایی داشته باشند. اگر توصیه یکی از عزیزان خود را داشته باشید ، ممکن است در مورد یک درمانگر اطمینان بیشتری داشته باشید.
همچنین می توانید از دوستان صمیمی درخواست ارجاع یا پیشنهاد دهید. نیازی نیست که بگویید مسئله چیست ، فقط این که بدنبال یک درمانگر هستید. توصیه های سایر چهره های معتبر نیز همین است.



خودتان به دنبال یک درمانگر مجاز باشید. همچنین می توانید به صورت آنلاین یا با مشورت با منابع محلی بهداشت روان ، روانشناس درمانی را در منطقه خود مستقر كنید. برخی از وب سایت ها مانند Psychology Today می توانند شما را به سمت یافتن درمانگران و موتورهای جستجو سوق دهند. در غیر این صورت ، به بیمارستان های اطراف و سازمان های حرفه ای مراجعه کنید. [2] [3][4]
همانطور که گفته شد ، پایگاه داده آنلاین را امتحان کنید. این منابع اغلب کمی بیشتر از دفترچه تلفن ، مانند تجربه ، درجه ها و تخصص درمانگر ، اطلاعات را فراهم می کنند.
بسیاری از ایالت ها و مناطق دارای انجمن های روانشناسی حرفه ای نیز هستند. تماس و درخواست یک متخصص در زمینه مسائل جنسی را در نظر بگیرید.
مرکز بهداشت روان جامعه خود را برای پیشنهادات بیشتر یا در صورت امکان ، یک دانشگاه روانشناسی یا دانشگاه کالج در نزدیکی آن آزمایش کنید.



قبل از حل و فصل ، سوالات زیادی بپرسید. تناسب در یافتن یک درمانگر مناسب مهم است ، به ویژه برای مسائل حساس جنسی. نیازی نیست به اولین درمانگری که ملاقات می کنید بسنده کنید. درعوض ، آماده باشید تا سالاتی را بپرسید تا مشخص شود درمانگر صلاحیت کمک به شما را دارد ، با او راحت هستید و مایلید با هم کار کنید.[5]
از مجوز بودن درمانگر اطمینان حاصل کنید. این ممکن است کمک کند تا با پرسیدن مدت زمان وی در عمل ، پیگیری شود.
در مورد زمینه های تخصصی درمانگر س Askال کنید. بگویید ، "من احساس اضطراب / افسردگی می کنم / خودم نیستم و برخی مشکلات جنسی دارم. شما با این نوع مسائل چه تجربه ای دارید؟ " همچنین باید در مورد روش ها و روش های درمانی س askال کنید.
فراموش نکنید که از درمانگران بالقوه در مورد هزینه ها ، یعنی چقدر آنها در هر جلسه هزینه می گیرند و همچنین اینکه چه نوع پرداختی را می پذیرند ، بپرسید. آیا مثلاً بیمه شما را قبول می کنند؟



شروع به کاوش در "داستان جنسی خود کنید. "هنگامی که به یک درمانگر متوسل شدید ، باید با هم کار کنید تا به زیر و بم مسائل جنسی خود برسید. به این فکر کنید که "داستان" خودتان را کاوش می کنید. هر کس یک داستان جنسی دارد - نه فقط گذشته جنسی شما بلکه تمام چمدان های فرهنگی ، جنسیتی ، خانوادگی و شخصی که در رابطه با رابطه جنسی حمل می کنید. به احتمال زیاد درمانگر شما سعی می کند مشکل را در موضوعات اساسی پیدا کند. [6] [7]
انتظار داشته باشید که درمانگر در مورد خانه و زندگی کاری شما سال کند. آیا شما دچار استرس یا نگرانی شده اید؟ آیا در تعادل خواسته های کار و خانواده مشکلی ندارید؟
آیا چیزی از گذشته در پس مشکلات صمیمیت شما است؟ آیا شما بزرگ شده اید که جنسیت را منفی یا بد می دانید ، یا ضربه ای را تجربه کرده اید؟
یا شاید شما مشغول یک اتفاق بزرگ در زندگی هستید - مرگ ، تولد بچه ها ، طلاق یا اخراج از کار؟ این ممکن است عدم تمایل یا علاقه به رابطه جنسی را توضیح دهد ، از جمله موارد دیگر.


با شریک زندگی خود به دنبال یک درمانگر رابطه جنسی باشید. رابطه جنسی درمانی نوعی روان درمانی است که برای زوجینی طراحی شده است که می خواهند به مسائل تمایل ، عملکرد جنسی یا صمیمیت بپردازند. هرکسی فارغ از سن ، جنس ، جنسیت و گرایش جنسی می تواند از درمانگران رابطه جنسی استفاده کند. درمانگران جنسیت می توانند روانشناس باشند بلکه مددکاران اجتماعی ، پزشکان یا درمانگران مجاز با آموزش ویژه در روابط هستند.[8][9][10]
از یک پزشک یا شاید از یک دوست معتمد یا یکی از اعضای خانواده خود ارجاع کنید. همچنین می توانید از منابع ذکر شده در بالا در انجمن های روانشناسی محلی ، پایگاه های اطلاعاتی آنلاین ، بخش های روانشناسی و مراکز بهداشت روان جامعه استفاده کنید.
به دنبال تناسب خوب باشید. درمورد تحصیلات ، مدارک و تجربیات خود از یک درمانگر جنسی بالقوه س Askال کنید - آیا وی مثلاً از طرف دولت مجوز دارد یا در انجمن مربیان ، مشاوران و درمانگران جنسی آمریکا معتبر است؟
ببینید آیا درمانگر تجربه کار با مسئله جنسی خاص شما را دارد یا خیر. درمانگران جنسیت می توانند در زمینه های مختلف مانند سو abuse استفاده جنسی گذشته ، مسائل جنسیتی و عوامل فرهنگی اجتماعی در ارزشهای جنسی تخصص داشته باشند.
بخاطر داشته باشید: درمانگران مجاز جنسی ارتباط جنسی با بیماران ندارند. تماس بدنی (که گاهی اوقات را اجاره جنسی نامیده می شود) بخشی از جریان اصلی جنس درمانی نیست.



یک درمانگر ازدواج و خانواده (MFT) را در نظر بگیرید. MFT همان درمانگر جنسیت نیست ، اگرچه نقش ها می توانند همپوشانی داشته باشند. MFT ها متخصصان بهداشت روان هستند که هم در روان درمانی و هم در پویایی خانواده آموزش دیده اند. آنها مجاز به درمان مشکلات عاطفی و روحی ، از جمله رابطه جنسی و صمیمیت ، در چارچوب خانواده ، ازدواج یا مشارکت نزدیک هستند. [11]
یک مزیت MFT نسبت به روان درمانگر عادی این است که آنها آموزش دیده اند تا نه تنها با فرد ، بلکه در چارچوب یک رابطه یا خانواده با فرد رفتار کنند.
معمولاً MFT ها سطح آموزش فارغ التحصیلان را دارند. آنها باید کاملاً معتبر باشند و می توانند از زمینه هایی مانند روانشناسی ، روانپزشکی ، پرستاری ، مراقبت دام و کارهای اجتماعی ناشی شوند.
MFT های اطراف خود را به صورت آنلاین جستجو کنید ، از جمله از طریق انجمن درمانی آمریکایی برای ازدواج و خانواده درمانی.

برنامه درمانی را دنبال کنید. به طور کلی ، درمان برای مسائل جنسی یک فرایند کوتاه است که فقط تعداد جلسات محدودی دارد. این برنامه همچنین به دنبال رفع هرگونه مشکلات عاطفی یا ذهنی است که در مسائل جنسی شما نقش دارند و به شما آموزش می دهد تا علائم جسمی را کنترل کنید. اگرچه مواردی مانند ضربه ممکن است بیشتر طول بکشد ، اکثر زوجین شکایت خود را طی دو ماه تا یک سال حل می کنند. [12] [13]
اگر مشکل عدم تمایل است ، ممکن است درمانگران سعی کنند نگرش های منفی را شناسایی کنند و سعی کنند به شما کمک کنند تا روش های جدید تفکر در مورد رابطه جنسی را ایجاد کنید. یکی از تکنیک های معروف تمرکز حسی نام دارد که در آن زوجین بدون تماس جنسی یکدیگر را لمس یا نوازش می کنند. ایده این است که یاد بگیریم هنگام داشتن و لذت بردن با هم احساس امنیت کنید.
برای اختلال نعوظ ، درمانگران ممکن است سعی کنند اضطراب عملکرد احتمالی را برطرف کنند و به زوجین یاد دهند که تمرکز خود را از مقاربت قطع کنند. یا ، برای مشکلات در انزال زودرس ، زوجین ممکن است تکنیک های تمرکز را یاد بگیرند تا اجازه دهند رابطه جنسی بیشتر طول بکشد.
انتظار داشته باشید که این تمرینات احساسات شدیدی را برانگیخته و سپس درباره احساسات خود با روان درمانگر با درمانگر صحبت کنید.



جسمی بگیرید اختلال عملکرد جنسی انواع مختلفی دارد: اختلالات میل ، تحریک ، ارگاسم و درد. برخی از این موارد می تواند به دلیل مسائل روانشناختی ایجاد شود ، در حالی که برخی دیگر ممکن است از دلایل جسمی ناشی شوند. اگر مشکل جنسی دارید ، ابتدا باید با پزشک خود تماس بگیرید تا یک جسمی را رزرو کند و مشخص کند چه چیزی پشت این مسئله است. یک مشکل جسمی ممکن است به جای روان درمانی نیاز به درمان با دارو یا روش های دیگر باشد. [14]
انتظار داشته باشید که با پزشک خود جسمی کامل داشته باشید و به س questionsالات مربوط به علائم خود پاسخ دهید. همچنین ممکن است پزشک برای تعیین دقیق مشکل آزمایش های تشخیصی را تجویز کند.
شرایطی مانند دیابت ، بیماری قلبی ، عدم تعادل هورمون ها ، سو abuse مصرف مواد مخدر یا الکل یا بیماری مزمن کلیه و کبد همگی می توانند بر سلامت جنسی تأثیر بگذارند. بعضی از داروها نیز ممکن است مانند برخی از داروهای ضد افسردگی در عملکرد جنسی تداخل داشته باشند.
همچنین ممکن است پزشک در مورد میزان استرس ، سابقه جنسی گذشته ، مصرف الکل یا مواد مخدر و سایر موارد برای تعیین علت از شما سال کند.



اگر دچار مشکلات جسمی هستید ، دارو را امتحان کنید. بعضی اوقات مسائل جنسی نتیجه مشکلات اساسی جسمی است و با دارو حل می شود. این مسئله اغلب در مورد اختلال نعوظ درست است ، اما در مورد سایر شرایط نیز وجود دارد. پس از انجام جسمی ، پزشک باید به شما مشاوره دهد. [15][16]
اگر مشکل هورمونی است ، از پزشک خود در مورد عکس ، قرص یا کرم هایی که می توانند عدم تعادل یا نقص را درمان کنند ، س askال کنید. برای زنان این ممکن است شامل استروژن یا آندروژن درمانی باشد که هر دو برای عملکرد جنسی مهم هستند.
برای مردان ، داروهایی که جریان خون به آلت تناسلی را افزایش می دهند مانند ویاگرا یا سیالیس می توانند به طور موثر اختلال نعوظ را درمان کنند. FDA ایالات متحده اخیراً داروی Flibanserin را که به اصطلاح ویاگرا زنانه است و می تواند به تقویت میل جنسی کمک کند ، تصویب کرده است.



در صورت نیاز با کمک های مکانیکی آزمایش کنید. اگر بتوانید از راه مکانیکی مشکل را درمان کنید ، روان درمانی نیز لازم نیست. تعدادی کمک برای حل اختلالات جنسی جسمی وجود دارد. برای مثال ، مردان می توانند از پمپ ها یا کاشت ها برای کمک به اختلال در نعوظ استفاده کنند.[17]
با پزشک در مورد کمک های احتمالی و اینکه آیا این یک گزینه است ، صحبت کنید. سپس او می تواند در مورد محصولات بی خطر به شما مشاوره دهد.
بسیاری از وسایل کمکی جنسی مانند پمپ های خلاuum را می توانید بصورت آنلاین پیدا کنید. این موارد برای مردان و زنان در دسترس است - به عنوان مثال Eros کمکی است که مخصوصاً برای خانمها تصویب شده است ، گرچه گران است.
زنان همچنین ممکن است یک ویبراتور برای تحریک جنسی مفید باشند ، در حالی که کسانی که دچار انقباضات اسپاسم (واژینیسموس) هستند می توانند گشاد کننده ها را امتحان کنند.

چگونه می توان برای مشکلات جنسی روان درمانی کرد

بسیاری از مردم در یک زمان یا دیگری دچار مشکلات جنسی می شوند. ممکن است احساس از دست دادن رابطه جنسی یا صمیمیت ، خودآگاهی ، دشواری در دستیابی یا حفظ تحریک و یا حتی ناتوانی در رابطه جنسی داشته باشیم. هرچند ممکن است روان درمانی کمک کند. هر مشکلی که باشد ، درمورد گزینه های خود با پزشک صحبت کنید - درمان فردی ، رابطه جنسی با شریک زندگی یا احتمالاً حل مشکل از راه های دیگر.


مراجعه کنید. برای جستجوی روان درمانی برای مسائل جنسی ، با پزشک عادی خود شروع کنید و به یک درمانگر مراجعه کنید. شما پزشك ممكن است از قبل در جريان نزديك يا پزشكان خاصي را براي توصيه بدانيد. در غیر این صورت ، او هنوز هم می تواند به شما در یافتن یک درمانگر مناسب کمک کند. [1]
اعضای نزدیک خانواده نیز ممکن است ایده هایی داشته باشند. اگر توصیه یکی از عزیزان خود را داشته باشید ، ممکن است در مورد یک درمانگر اطمینان بیشتری داشته باشید.
همچنین می توانید از دوستان صمیمی درخواست ارجاع یا پیشنهاد دهید. نیازی نیست که بگویید مسئله چیست ، فقط این که بدنبال یک درمانگر هستید. توصیه های سایر چهره های معتبر نیز همین است.



خودتان به دنبال یک درمانگر مجاز باشید. همچنین می توانید به صورت آنلاین یا با مشورت با منابع محلی بهداشت روان ، روانشناس درمانی را در منطقه خود مستقر كنید. برخی از وب سایت ها مانند Psychology Today می توانند شما را به سمت یافتن درمانگران و موتورهای جستجو سوق دهند. در غیر این صورت ، به بیمارستان های اطراف و سازمان های حرفه ای مراجعه کنید. [2] [3][4]
همانطور که گفته شد ، پایگاه داده آنلاین را امتحان کنید. این منابع اغلب کمی بیشتر از دفترچه تلفن ، مانند تجربه ، درجه ها و تخصص درمانگر ، اطلاعات را فراهم می کنند.
بسیاری از ایالت ها و مناطق دارای انجمن های روانشناسی حرفه ای نیز هستند. تماس و درخواست یک متخصص در زمینه مسائل جنسی را در نظر بگیرید.
مرکز بهداشت روان جامعه خود را برای پیشنهادات بیشتر یا در صورت امکان ، یک دانشگاه روانشناسی یا دانشگاه کالج در نزدیکی آن آزمایش کنید.



قبل از حل و فصل ، سوالات زیادی بپرسید. تناسب در یافتن یک درمانگر مناسب مهم است ، به ویژه برای مسائل حساس جنسی. نیازی نیست به اولین درمانگری که ملاقات می کنید بسنده کنید. درعوض ، آماده باشید تا سالاتی را بپرسید تا مشخص شود درمانگر صلاحیت کمک به شما را دارد ، با او راحت هستید و مایلید با هم کار کنید.[5]
از مجوز بودن درمانگر اطمینان حاصل کنید. این ممکن است کمک کند تا با پرسیدن مدت زمان وی در عمل ، پیگیری شود.
در مورد زمینه های تخصصی درمانگر س Askال کنید. بگویید ، "من احساس اضطراب / افسردگی می کنم / خودم نیستم و برخی مشکلات جنسی دارم. شما با این نوع مسائل چه تجربه ای دارید؟ " همچنین باید در مورد روش ها و روش های درمانی س askال کنید.
فراموش نکنید که از درمانگران بالقوه در مورد هزینه ها ، یعنی چقدر آنها در هر جلسه هزینه می گیرند و همچنین اینکه چه نوع پرداختی را می پذیرند ، بپرسید. آیا مثلاً بیمه شما را قبول می کنند؟



شروع به کاوش در "داستان جنسی خود کنید. "هنگامی که به یک درمانگر متوسل شدید ، باید با هم کار کنید تا به زیر و بم مسائل جنسی خود برسید. به این فکر کنید که "داستان" خودتان را کاوش می کنید. هر کس یک داستان جنسی دارد - نه فقط گذشته جنسی شما بلکه تمام چمدان های فرهنگی ، جنسیتی ، خانوادگی و شخصی که در رابطه با رابطه جنسی حمل می کنید. به احتمال زیاد درمانگر شما سعی می کند مشکل را در موضوعات اساسی پیدا کند. [6] [7]
انتظار داشته باشید که درمانگر در مورد خانه و زندگی کاری شما سال کند. آیا شما دچار استرس یا نگرانی شده اید؟ آیا در تعادل خواسته های کار و خانواده مشکلی ندارید؟
آیا چیزی از گذشته در پس مشکلات صمیمیت شما است؟ آیا شما بزرگ شده اید که جنسیت را منفی یا بد می دانید ، یا ضربه ای را تجربه کرده اید؟
یا شاید شما مشغول یک اتفاق بزرگ در زندگی هستید - مرگ ، تولد بچه ها ، طلاق یا اخراج از کار؟ این ممکن است عدم تمایل یا علاقه به رابطه جنسی را توضیح دهد ، از جمله موارد دیگر.


با شریک زندگی خود به دنبال یک درمانگر رابطه جنسی باشید. رابطه جنسی درمانی نوعی روان درمانی است که برای زوجینی طراحی شده است که می خواهند به مسائل تمایل ، عملکرد جنسی یا صمیمیت بپردازند. هرکسی فارغ از سن ، جنس ، جنسیت و گرایش جنسی می تواند از درمانگران رابطه جنسی استفاده کند. درمانگران جنسیت می توانند روانشناس باشند بلکه مددکاران اجتماعی ، پزشکان یا درمانگران مجاز با آموزش ویژه در روابط هستند.[8][9][10]
از یک پزشک یا شاید از یک دوست معتمد یا یکی از اعضای خانواده خود ارجاع کنید. همچنین می توانید از منابع ذکر شده در بالا در انجمن های روانشناسی محلی ، پایگاه های اطلاعاتی آنلاین ، بخش های روانشناسی و مراکز بهداشت روان جامعه استفاده کنید.
به دنبال تناسب خوب باشید. درمورد تحصیلات ، مدارک و تجربیات خود از یک درمانگر جنسی بالقوه س Askال کنید - آیا وی مثلاً از طرف دولت مجوز دارد یا در انجمن مربیان ، مشاوران و درمانگران جنسی آمریکا معتبر است؟
ببینید آیا درمانگر تجربه کار با مسئله جنسی خاص شما را دارد یا خیر. درمانگران جنسیت می توانند در زمینه های مختلف مانند سو abuse استفاده جنسی گذشته ، مسائل جنسیتی و عوامل فرهنگی اجتماعی در ارزشهای جنسی تخصص داشته باشند.
بخاطر داشته باشید: درمانگران مجاز جنسی ارتباط جنسی با بیماران ندارند. تماس بدنی (که گاهی اوقات را اجاره جنسی نامیده می شود) بخشی از جریان اصلی جنس درمانی نیست.



یک درمانگر ازدواج و خانواده (MFT) را در نظر بگیرید. MFT همان درمانگر جنسیت نیست ، اگرچه نقش ها می توانند همپوشانی داشته باشند. MFT ها متخصصان بهداشت روان هستند که هم در روان درمانی و هم در پویایی خانواده آموزش دیده اند. آنها مجاز به درمان مشکلات عاطفی و روحی ، از جمله رابطه جنسی و صمیمیت ، در چارچوب خانواده ، ازدواج یا مشارکت نزدیک هستند. [11]
یک مزیت MFT نسبت به روان درمانگر عادی این است که آنها آموزش دیده اند تا نه تنها با فرد ، بلکه در چارچوب یک رابطه یا خانواده با فرد رفتار کنند.
معمولاً MFT ها سطح آموزش فارغ التحصیلان را دارند. آنها باید کاملاً معتبر باشند و می توانند از زمینه هایی مانند روانشناسی ، روانپزشکی ، پرستاری ، مراقبت دام و کارهای اجتماعی ناشی شوند.
MFT های اطراف خود را به صورت آنلاین جستجو کنید ، از جمله از طریق انجمن درمانی آمریکایی برای ازدواج و خانواده درمانی.

برنامه درمانی را دنبال کنید. به طور کلی ، درمان برای مسائل جنسی یک فرایند کوتاه است که فقط تعداد جلسات محدودی دارد. این برنامه همچنین به دنبال رفع هرگونه مشکلات عاطفی یا ذهنی است که در مسائل جنسی شما نقش دارند و به شما آموزش می دهد تا علائم جسمی را کنترل کنید. اگرچه مواردی مانند ضربه ممکن است بیشتر طول بکشد ، اکثر زوجین شکایت خود را طی دو ماه تا یک سال حل می کنند. [12] [13]
اگر مشکل عدم تمایل است ، ممکن است درمانگران سعی کنند نگرش های منفی را شناسایی کنند و سعی کنند به شما کمک کنند تا روش های جدید تفکر در مورد رابطه جنسی را ایجاد کنید. یکی از تکنیک های معروف تمرکز حسی نام دارد که در آن زوجین بدون تماس جنسی یکدیگر را لمس یا نوازش می کنند. ایده این است که یاد بگیریم هنگام داشتن و لذت بردن با هم احساس امنیت کنید.
برای اختلال نعوظ ، درمانگران ممکن است سعی کنند اضطراب عملکرد احتمالی را برطرف کنند و به زوجین یاد دهند که تمرکز خود را از مقاربت قطع کنند. یا ، برای مشکلات در انزال زودرس ، زوجین ممکن است تکنیک های تمرکز را یاد بگیرند تا اجازه دهند رابطه جنسی بیشتر طول بکشد.
انتظار داشته باشید که این تمرینات احساسات شدیدی را برانگیخته و سپس درباره احساسات خود با روان درمانگر با درمانگر صحبت کنید.



جسمی بگیرید اختلال عملکرد جنسی انواع مختلفی دارد: اختلالات میل ، تحریک ، ارگاسم و درد. برخی از این موارد می تواند به دلیل مسائل روانشناختی ایجاد شود ، در حالی که برخی دیگر ممکن است از دلایل جسمی ناشی شوند. اگر مشکل جنسی دارید ، ابتدا باید با پزشک خود تماس بگیرید تا یک جسمی را رزرو کند و مشخص کند چه چیزی پشت این مسئله است. یک مشکل جسمی ممکن است به جای روان درمانی نیاز به درمان با دارو یا روش های دیگر باشد. [14]
انتظار داشته باشید که با پزشک خود جسمی کامل داشته باشید و به س questionsالات مربوط به علائم خود پاسخ دهید. همچنین ممکن است پزشک برای تعیین دقیق مشکل آزمایش های تشخیصی را تجویز کند.
شرایطی مانند دیابت ، بیماری قلبی ، عدم تعادل هورمون ها ، سو abuse مصرف مواد مخدر یا الکل یا بیماری مزمن کلیه و کبد همگی می توانند بر سلامت جنسی تأثیر بگذارند. بعضی از داروها نیز ممکن است مانند برخی از داروهای ضد افسردگی در عملکرد جنسی تداخل داشته باشند.
همچنین ممکن است پزشک در مورد میزان استرس ، سابقه جنسی گذشته ، مصرف الکل یا مواد مخدر و سایر موارد برای تعیین علت از شما سال کند.



اگر دچار مشکلات جسمی هستید ، دارو را امتحان کنید. بعضی اوقات مسائل جنسی نتیجه مشکلات اساسی جسمی است و با دارو حل می شود. این مسئله اغلب در مورد اختلال نعوظ درست است ، اما در مورد سایر شرایط نیز وجود دارد. پس از انجام جسمی ، پزشک باید به شما مشاوره دهد. [15][16]
اگر مشکل هورمونی است ، از پزشک خود در مورد عکس ، قرص یا کرم هایی که می توانند عدم تعادل یا نقص را درمان کنند ، س askال کنید. برای زنان این ممکن است شامل استروژن یا آندروژن درمانی باشد که هر دو برای عملکرد جنسی مهم هستند.
برای مردان ، داروهایی که جریان خون به آلت تناسلی را افزایش می دهند مانند ویاگرا یا سیالیس می توانند به طور موثر اختلال نعوظ را درمان کنند. FDA ایالات متحده اخیراً داروی Flibanserin را که به اصطلاح ویاگرا زنانه است و می تواند به تقویت میل جنسی کمک کند ، تصویب کرده است.



در صورت نیاز با کمک های مکانیکی آزمایش کنید. اگر بتوانید از راه مکانیکی مشکل را درمان کنید ، روان درمانی نیز لازم نیست. تعدادی کمک برای حل اختلالات جنسی جسمی وجود دارد. برای مثال ، مردان می توانند از پمپ ها یا کاشت ها برای کمک به اختلال در نعوظ استفاده کنند.[17]
با پزشک در مورد کمک های احتمالی و اینکه آیا این یک گزینه است ، صحبت کنید. سپس او می تواند در مورد محصولات بی خطر به شما مشاوره دهد.
بسیاری از وسایل کمکی جنسی مانند پمپ های خلاuum را می توانید بصورت آنلاین پیدا کنید. این موارد برای مردان و زنان در دسترس است - به عنوان مثال Eros کمکی است که مخصوصاً برای خانمها تصویب شده است ، گرچه گران است.
زنان همچنین ممکن است یک ویبراتور برای تحریک جنسی مفید باشند ، در حالی که کسانی که دچار انقباضات اسپاسم (واژینیسموس) هستند می توانند گشاد کننده ها را امتحان کنند.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 3
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 116
  • بازدید سال : 534
  • بازدید کلی : 4966
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه